واکنش السودانی به شهادت سید حسن نصرالله

واکنش السودانی به شهادت سید حسن نصرالله

نخست وزیر عراق به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان واکنش نشان داد و بیان کرد: در جنایتی جدید که تاکیدی بر عبور رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمز است، سید حسن نصرالله در راه حق به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیری عراق به شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان واکنش نشان داد و اعلام کرد: در جنایتی جدید که تاکیدی بر عبور رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمز است، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در راه حق به شهادت رسید و راه شهیدانی را طی کرد که خود را نذر مبارزه با اشغالگران کردند.

وی افزود: این اقدام جنایت کارانه در هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی، نشان دهنده تمایل بی پروایانه با هدف گسترش درگیری به حساب همه ملت های منطقه و امنیت و ثبات آن است. مسائل بزرگ از جمله قضیه عادلانه فلسطین و مقابله لبنان با تعرضات پی در پی رژیم صهیونیستی، همه تاکیدی بر این مساله است که ملت ها در نهایت پیروز هستند.

السودانی ضمن هشدار اعلام کرد: بر مسئولیت سازمان های بین المللی و کشورهای بزرگ عضو دائم شورای امنیت و همه کشورهای دارای نفوذ در منطقه در بازدارندگی حملات و توقف کشتار جمعی و نژادی فلسطینیان از ده ها سال گذشته که رژیم صهیونیستی به صورت فجیع از اکتبر در حق ملت غزه مرتکب می شود و اخیراً گسترش یافته و شامل ملت لبنان شده و صدها نفر از غیرنظامیان را در ایامی اندک به شهادت رسانده، تاکید می کنیم.

وی ضمن تاکید بر موضع اصولی عراق در ایستادگی در کنار ملت فلسطین و لبنان، تاکید کرد: این موضع مبتنی بر مشروعیت بین المللی و اصول بشردوستانه و اخلاقی و حتمیت پیروزی ملت های پایبند به سرزمین و تمدن خود است.رحمت و رضوان برای حسن نصر الله و مجد و بزرگی برای همه شهدای لبنان و فلسطین و شهدای مواجهه حق با قدرت های متجاوز و گمراهی، باد.

کد خبر 6239279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha